Uppåt!

Det börjar nog vända..Vi ska inte ropa hej än..Men det börjar kännas bättre.
Det tar på krafterna att vara bitter..O jag är ingen bitter människa!

Käkade frukost med Evaaa imorse, hoppade i säng och sov i sju timmar (nästan i streck). Upp, ringde Foffidoo som var totalt väck och yrade massor. Slängde på mig sommarkjolen (sooolen sken!!!) och sprang ner till mamma. Väl där; på med träningskläderna och ner på gymet. Sprang en bra runda på löpbandet och är riktigt nöjd mig själv! På måndag ökar vi tiden gott folk, bättre kan jag!
Hem till modern igen, in i duschen och blev sen serverad en pastasallad och knäckebröd till det, nice! Plattade hår och gjorde mig snygg (inte alls svårt en dag som denna) och begav mig till jobb.

Väl här har jag kramats med mina pojkar ("Emil" och Mackan), diskuterat jogging/springning med Fredrik och pratat skit om poliser med Mackan (annan Mackan) :P
Har dessutom jobbat..satt lite i hissen med en del grejor innan men Sandra fixar :)

Kort sagt: Har konstaterat att det här med bitterhet lägger vi ner idag..och förhoppningsviss ett tag framöver. Det som händer, händer. Inget jag kan göra åt det i alla fall.

Storebror och svägerska är hemma igen, nice :) Så imorgon försvinner mina husdjur igen. Fan..har en lägenhet som är i sttooooort behov av städning. Men de hinner jag inte imorrn.

Hamstrarna ska hämtas, tränas ska det (rygg, ben och biceps imorgon!) Sen middag och sen fika med Mattias i Lund! Mys!

Tjipp Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0