Vakna!!

Känns som att jag går omkring i en dimma idag. Dags att vakna liksom. Fluffar runt i myskläder här hemma..Har precis diskat, dukat undan frukost och bäddat. Dags för käk snart om jag ska fixa träningen utan att stupa...Dags att springa halvmilen idag..Pust. Blir trött bara jag tänker på det.. För att inte tala om mina stackars ben. Ligger fortfarande inne med världens träningsvärk.

Skit i det, springas ska det!

Min kära pappa verkar ha glömt bort mig idag...har ringt tre ggr...Blir nog ingen spegeluppsättning idag har jag en känsla av. Aja, imorgon då? :)
Ikväll blir de mys efter träningen. Ska fixa middag till mammsen...o Sandra ska komma hit :) Härligt!

Imorgon är det minsann fredag?

Nån som är sugen på en flarra vin och skitsnack? ;)


image240
Håller mig till dessa nyttigheterna sålänge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0