Vansinnig!

Glöm inlägget nedan. Jag raderar inte inlägg...Jag menade det för studen.
Nu menar jag det inte alls.

Hur kan man vara så in i h******* dum i huvudet att man tycker att det är ok att snacka så mycke skit om en människa för att framstå bättre själv?
Jag kan definitivt fälla kommentarer eller tycka saker om andra, det skulle jag aldrig för för mig att påstå att jag inte gör...Men det här tar priset.

Maggan: Det här bevisar återigen hur bra du känner mig. "Du får helt enkelt komma till den punkten när du får nog".

Alla som känner mig vet att när jag har fått nog..då finns det ingen återvändo. Det är människor som får mig att bli så förbannad att jag ber dom dra åt helvete nuförtiden.

Grattis! Du är en av dessa. Hoppas det känns sjukt bra!

Synd bara att man inte kan inse att man har gått över gränsen innan man har pajat allt vad vänskap i framtiden heter.

Kommentarer
Postat av: maggan

tyvärr så e det så att man måste komma till den gränsen.. bara till att dra ett streck över det och gå vidare?

2007-08-16 @ 14:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0