Varför? Därför!

Klockan e fyra...o de e dags att gå hem... I wish! Under tiden nynnar jag lite på "Dunka mig gul & blå"

Mitt öga vill inte vara vaket...Ja mitt ÖGA..inte mina ögON... Som vi diskuterade innan, det hade verkligen varit grymt bra om man hade kunnat sova med halva kroppen, och jobba som vanligt med andra halvan..Tänk va sjukt utvilad man borde vara då? Eller? ;)
I alla fall....det gör ont fortfarande och jag har lovat Eva att uppsöka Mr Lovedoctor..(eller nähe..var det bara den vanliga läkaren?) om det inte har gått över till måndag. Hon ville först idag (fredag) men efter att jag snällt (hrm..typ) förklarat för henne att idag finns det inget som ska störa min skönhetssömn så gav hon med sig. Tack tack.
Tror nämligen att de hade blivit synd om den läkare som skulle kolla upp det annars.. En trött och kinkig sandra står nog längst ner på allas önskelista...Till och med mammas faktiskt.. Haha.

Har faktiskt funderat lite på det här med svacka inatt. Är nog inte så konstigt egentligen. Är bara så galet trött precis hela tiden. Har inte haft en ordentlig semester sen jag var 19..Nu har jag liksom passerat 20 med två år.. Har inte varit iväg nånstans sen dess heller.. Sola & bada har alltid varit min grej, finns inte mycke som gör mig gladare eller mer nöjd.. O mycke sånt har de knappast blivit sen Rhodos den sommaren (den semestern var btw en katastrof med en dåre som jagade oss, poliser m.m)
Tror fan knappt jag har haft en ordentligt bränna dom sista två åren. Blä!

Hade hoppats på att denna sommaren skulle vara så bra som en svensk sommar faktiskt kan vara. Med tanke på att man är "ledig" varannan vecka så hade det ju varit det ulitmata sättet att vila upp sig på..en bra bok på en handduk vid beachen. Men nejdå. Rekord i regn ska vi minsann sätta.
Blir en sjukt lång höst. Kommer o behöva ljusterapi in i december nästa år om jag inte ska hoppa från en bro..

Nej fy fan vad jag gnäller...blir ju trött på mig själv.
Jag lovar att jag ska bli på bättre humör snart!
Tänker börja med att inte planera en enda grej inför nästa vecka. Har två saker, förutom träningen, som jag ska göra. Fika med Andy på måndag och mysa med Maggis på onsdag. Förutom det..nada!
Ska ta mig tid att läsa ut den förbannade Liza Marklund boken som jag började på i..hmm var det maj kanske? Sen ska jag kramas massor med min soffa..och umgås med mig själv!

Veckan efter det jobbar jag bara fem dagar..och sen är jag ledig i nio :) Nice!

SE!! Jag gjorde en smiley ;)<---EN TILL!

Jag säger ju det...de varar inte länge.. Men ibland är det ordentligt.. fast det kanske man har rätt till?

Nu gott folk..Två och en halv timme kvar. En nattrunda, bära upp lite disk och tidningar.
Sen..SÄNGEN!

Har ni förresten lagt märke till att det är mörkt kl 22 om kvällarna? Bara det är väl ett sjukt bra skäl till att bli deprimerad?!
Dagens I-lands problem..."Det blir mörkt kl 10...bla bla"

Jaja, har man inget annat att gnälla över så..



Kan ju åtminstone försöka pigga upp med lite "Sommarbilder"

1. Festivalsommar..Middag inomhus..men kul för det!
2. Fyllemat på HÖG nivå..Kex och ost ;)
3. Cider på hamnpaviljongen en onsdag är aldrig fel!
4. Att spontanposera med tre nakna män är heller aldrig fel!
5. Myspys med räkor, vin, frukt, kex och ost en onsdag med mammsen
6. Festival 2006...We are family ;)
7. Tvspelsturnering i brassestolar borde införas som national-aktivitet! (Glöm inte drinkarna)
8. Sooofiero är ett måste..kallt var de..men vafan ;)
9. Helsingör..DÅ hade jag fortfarande hopp om en varm sommar (attans)
10. Nice tapet.. Fan vilken dag vi hade :P
11. Liseberg 2006...Mina grisar båda två :)
12. Minst sagt deprimerande sommarfest..lägg märke till polsk champagne, torr baguette, COOP potatissallad..o missa inte vattenpölen allt står i..
13. Midsommarfirande när det är som bäst, vi överdrev INTE
14. Det var tider det.. Hrm..
15. Mina underbara Frank Dandy flip-flops. Ni ska få komma ut nästa sommar, promise!
16. Förra sommaren jobbade vi, men vi fick åtminstone liiite sol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0