Värsta grymma tjejen!

"Hon e tjejen, värsta grymma tjejen...flickan i mitt liv"

Underbaraste!! Ännu en supertrevlig natt har försvunnit! Det är dom här kvällarna/nätterna man känner att man verkligen älskar sitt jobb..trots kassa tiden och uruselt betalt, haha!

Mycke roliga kommentarer inatt..."Ähee du jag kommer ner och signar sen...eller förresten, vilket rum var de vi skulle ha sa du?"
Haha!

Rubriken talar väl för sig själv. Gick upp för att tala om lite grejor för festvåningen..Fullt disco där uppe så jag började väl sjunga med lite allmänt och shaka litta ;) Givetvis var de låten i rubriken på högsta volym..

"Sandra, denna låten är verkligen du när du är på detta humöret!"
PUSS säger jag då :)

3...tre...TRE timmar kvar att jobba! Hoppla Hej! Fixar vi nog!

Planer för dagen?
Frukost med Eva och mamma
Sömn
Upp och fixa lite.. Jag hoppas ju på middag och vin innan festen..Håller tummarna darling! Måste ju säga hejdå när folk åker till USA :(
Fest hos Andy
Cardinal

Outfiten är redan uttänkt vilket verkligen inte är likt mig....Men jag vet hur slö i huvudet jag kommer att vara efter att ha jobbat natt och sovit liiite för lite..så lika bra att ligga steget före ;)

Tjillivippen ;)

Kommentarer
Postat av: maggan

vem e de nu som ska till usa?!?!?! :S

2007-08-18 @ 16:41:11
Postat av: Tobbe

Det är fel oufitsom är uttänkt, lita på mig jag är inte bankdirektör.

2007-08-19 @ 04:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0