When You are the one

Jag suger på att vara arg...Jag är ingen arg person.
Framförallt kan jag inte vara arg några längre stunder..
Ibland önskar jag dock att jag kunde det.

Aja..
Om en timme sitter jag nästan på tåget.
Hem och sova i sex timmar
Upp och duscha sen blir jag upphämtad o sen sticker vi ut på Råå och grillar och spelar kubb i det fina vädret. Mys!
Sen är de dags att jobba sista natten..
Blir nog en jättelugn natt..men efter sex timmars sömn kan det va rätt skönt om vi ska vara ärliga.

Imorgon (måndag) blir det sömn ett par timmar
Upp och snygga till mig lite
Sen lunch med Andy på stan (hoppas på en glass i solen i Norra hamnen också)
På eftermiddagen är det träning, städning och tvätt som gäller.
Sen ska jag stupa i säng eller på soffan. Heeeelt själv, och grymt skönt ska det bli :)

When you are the one, the one that lies close to me
Whispers "hello, I miss you quite terribly"
I fell in love, in love with you suddenly
Now theres no place else I could be but here in your arms

Den låten vägrar verkligen sluta mala runt i mitt huvud..Kan bero lite på att Anders har nynnat på den hela natten också :P Haha!

Smack that!


Kommentarer
Postat av: SANDRA

okej =) tack för tipset. antar att du sover nu! =) sista natten idag va? häärligt.!

2007-08-05 @ 14:43:28
URL: http://lsandra.blogg.se
Postat av: Eva

Hej pärlan! Kan inte annat än bli på gott humör när jag nynnar på den låten :)

2007-08-06 @ 08:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0