12 timmar kvar dådå.

Jag trodde väl lite in i det sista att jag skulle slippa, men nejdå. 12 timmar till ska jag finnas här. Har grymt mycke att göra visserligen..Men ändå. Det är söndag! Det finns ungefär 1000 andra saker jag hellre hade gjort en söndag...
Jaja jag kommer i alla fall ifatt inför veckan, det är ju alltid något.
Insåg att jag dessutom har 54 utcheck själv.. Jahapp.

Sitter och käkar frulle o backoffice nu. Nypressad apelsinjuice och fullkornsbulle. Snart dags för kaffe! :)
Lyckades sova gott inatt i alla fall...
Tänkte jag skulle få sällskap på vägen ner till tåget så jag ringde Lundia... i tron att Tobbe jobbade. Hrm, blev liiiiite fel där ja :(
Ringde Bella istället, gick precis lika bra ;)

Ser fram emot att komma hem nu... Vad blev det? Fullkornslasagne? ;)
Tänkte köpa med mig massa clementiner hem också, nam nam :)

Ha en bra dag...lär säkert skriva lite mer senare!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja tomas ligger just nu i min säng övertäckt i täcke... Såg först inte honom när jag kom in efter duschen. Undrade var fan han tagit vägen.
Ja du kan vara lugn han är fortfarande en George :)

2007-11-11 @ 10:34:58
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0