Big girl...?

Sådär ja :)

Mitt sovrum är grymt nice nu! Har med hjälp av Nicco burit möbler halva eftermiddagen. Så nu är iaf sovrummet klart. Ska bara hitta en grym spegel så är vi hemma sen ;)

Vardagsrummet ser ut som ett krig. Men skit i de. Ska ju börja fixa där imorgon så de löser sig! Tror denna julen kommer att bli grym. Färdig lägenhet och massa mys :)

Blev en superkväll igår!  Kom hem från jobb och däckade i sängen ett par timmar, sen blev det vin, mat och massa snack. Sen kan man nog lugnt säga att vi däckade. Haha.
Vaknade kvart i elva "i morse". Blev frukost vid tolv och sen möbelbärning som sagt.
Varit ute hos pappa och lämnat en matta på tvätt...har själv ett par maskiner som går nu.

Sååå..ska engagera mig och platta håret nu. Sen har jag minsann blivit utbjuden ;)
Blir mexikansk fondue på Oasen.. Vilken pärla ;)

Då vi inte pallade fixa marrängsviss igår så blir det de hemma sen. O sen ska jag nanna kudden...Upp fem imorrn, jihaaa.. :P Haha
Men på lördag är det fest...O min babe ska med :) Nice! Äntligen dags och mysa ihop igen. Så jag och mina favvopinglor (babe och B1) ska sjunga singstar och dricka sprit..Tror inte livet blir mycket bättre än vad det är just nu :)

Bröllop i Välluvs kyrka funkar väl? :) HAHA

 

Favoriter i repris? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Aaaw, "utbjuden" - det låter så mysigt & pirrigt! :D Hoppas att kvällen blev underbar. Vi måste träffas snart gumman! Puss & Kram på dig

2007-11-23 @ 13:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0