Brand, bokning och förkylning.

Kan livet bli bättre? Eh ja!

Jag och Nicco kom hem från brorsan igår.. Luktade bränt i köket och kom rök från köksskåpen, not so nice att upptäcka en söndagskväll. Brann inte hos oss så vi började undra om någon förvirrad granne hade lämnat ljusen eller nåt... Så verkade det inte heller va.. Brandkåren kom....Styrkeledare..Sjukt manligt yrke, med andra ord något jag borde bli? Haha ;)
Inga kex...men det var jag inte ledsen över.. Har ett eget kex ;) Eva :P HAHA! Nu var jag sjukt rolig :P

Trodde ju inte att jag skulle somna med tanke på att det fortfarande luktade brandrök i lägenheten och att dom aldrig konstaterade vad det var...Men lyckades slockna totalt..Måste bero på sällskapet! :)
Vaknade när han gick i morse och somnade fint om i tre timmar.. Och vaknade givetvis superförkyld. Ont i halsen, feber och täppt i näsan. Nice?

Käkade plätt-frukost med pärlan och fixade till mig. Sen har jag suttit på bokningen och snörvlat mig igenom massa papper. Nu står jag på jobb. Överfullt med bokningar, resten har jag faktiskt koll på. Så när jag har lagt in dom och räknat kassan ska jag försöka andas lite. Får ta tag i alla papper imorgon när jag har annat folk här.

Myspyskväll med pärlan imorrn med. Ska käka middag och glo på DH ihop. Innan dess lär jag nog behöva sova ett par timmar dock.. Fast pappa kommer att va hos mig och trixa med tapeter som man vet aldrig..

Incheck på gång här... Hoppas alla har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0