Det här kommer att bli en jobbig dag...

Jag är GLAD för att Åse kommer hit om en halvtimme.
Kommer aldrig att fixa detta passet själv.
Har visserligen hunnit med massor redan men folk börjar redan checka in..Galet.

Jaja, Petter kommer att bli glad när han upptäcker att vi har halverat inchecken i alla fall, här är ju ett par att bita i!

Somnade hyffsat tidigt igår så jag är trots allt ganska pigg. Hjälper när det är glada gäster som checkar ut och ger massor med beröm. Då blir man stolt över sitt jobb.

Har redan hunnit med alla "vanliga" helgrutiner, det är jag glad över! Imorgon måste jag pyssla med en av bokningskanalerna, Hands full känns det som. Hoppas lite på att Pinglan kanske kan ta resten av helgrutinerna, fast han lär ju ha att göra ikväll :/
Det löser sig!

Dags för lite kaffe här nu kanske och sen kommer Aaaase ;) Ska kolla på bilder idag...Har med datorn just för detta ändamålet ;) Gick ju inte att bränna ner dom av någon konstig anledning. Men strunt samma..Kan ju visa dom för Pinglisen också på det sättet ;) Har ju bara lovat det sen i juni så...luuuugna puckar :P

Nej, åter mot jobbet!

Hoppas att alla har en super-lördag. Även ni mina kära darlingar som jobbar :)

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Jag har sett Winnerbäck en gång, bara han och hans gitarr, det var inge bra alls =( Men ibland får man offra sig, haha.
Ni har också haft en massa tidiga incheckningar såg jag. När min kollega kom och löste av mih idag var där en stackare kvar att komma =)

2007-11-03 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0