Det krävs ett mindre mirakel...

...För att jag någonsin ska se pigg ut idag.
Alla krämer som nämner mörka ringar under ögonen, trött hy eller nåt liknande skulle kunna använda mig i reklamen (Om dom nu håller vad dom lovar alltså).
Shit vad jag ser ut :(

Kommer upp och kollar mig i spegeln. Svullna, röda ögon (Nej jag har inte gråtit :P), mörka ringar ner till hakan dessutom.. Blek och jävlig.
Tror att denna veckan börjar ta ut sin rätt på mig. Blir vila, vila och åter vila ikväll och imorgon. Helt underbart ska det bli.

Massor att göra nu på morgonen så nu ska jag släpa ner mig till bilen och åka iväg till jobb. Tror jag ligger på 70utcheck eller nåt sånt spännande.. Jaja jag har ju praktikant..

Ha en bra fredag! Snart är de slut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0