Duktig tjej!

Idag är en sån dag då jag har lyckats.
Jag har visserligen högar kvar, men Petter jobbar i eftermiddag och får nog lyfta bort lite från min hörna :) Tror jag kan muta honom med kaffe sen :)
Har i alla fall lycktats skriva om en miljon fakturor, leka detektiv med nån konstig gäst, checka ut alla och ta hand om en bokningskanal. Ibland är det magiskt vad det går.

På tal om magiskt så fattar jag inte hur jag kan vara så trött som jag är nu. Sinnes! Pallar knappt hålla ögonen öppna..Hur ska det då gå ikväll? Jaja, ska snart trycka i mig lite mat här och sen sätta fart med det sista som jag hinner, timmarna springer iväg när man har mycket!

På tal om mycket så är det massa planer på gång just nu! En weekend i Göteborg var det tal om.. Låter väl helt ok? ;)
Nyår är planerat... Paaaaarty! :)
O sen Maj...Jag ser fram emot Maj.. På en hel massa sätt :)

Näee...nu har jag försökt skriva denna bloggen i en halvtimme och blivit konstant avbruten, I give up!

Ha en nice eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0