Egentligen inte tid..

Med att blogga just nu..
Är hemma idag...chefen tyckte inte att jag var välkommen på jobb då jag förmodligen såg för jävlig ut igår med feber, huvudvärk och mongo-hosta. Men ja.. Mår faktiskt lite bättre idag, dock beror det säkert på att jag fick sova massa mer timmar än om jag skulle ha gått upp kl 5!

Stryker gardiner för fullt. Vardagsrummet börjar ta sig. Målet är att här ska vara lagom advents-pyntat när Nicco kommer hem ikväll :).
Mitt vardagsrum JA :) SHIT vad underbart det är...ser lite ut som att roomservice har varit och stylat.. ÄLSKAR min tapet! TACK papps och Nicco!!! Ni är som sagt bäst!

På tal om papps så ska han och jag susa ut till IKEA idag och handla köksbord till mig...
Så jag tror minsann att jag ska sätta lite fart med gardinerna till köket nu och sen stryka lite förbannade vita skjortor. Hade ju tvätt igår när jag kom hem. Så har tre omgångars tvätt stående på golvet i min klädkammare. Tror nog att jag snällt får ta mig i kragen idag och hänga upp de.. Jaja, de går rätt snabbt när man väl sätter fart. Löser sig alltid!

Nu mot mitt varma strykjärn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0