En och en halv timme to go.

Märks det att jag är trött idag?
Har väl inte skrivit två bloggar på ett dagpass sen jag började på dagtid igen? Nej tror inte de va?
Men ja..det viktigaste och allt som måste vara klart är klart... Jag vill sova. Trist bara att jag hinner sova i fem timmar. Hemma kl 00 och sen måste jag upp 05 igen. Ni vet det här med att man ska sova mycket när man är sjuk? Inte här inte..Haha!

Strunt i det. Jobbar faktiskt bara fyra dagar denna veckan och sen är jag ledig i tre! Blir vila, vila och åter vila till helgen. Har nog lovat Åse att följa med till Tingvalla på lördag men som det ser ut nu blir det julpyntande och sen sömn i soffan istället. Vi får se. Ska inte gå in för nåt i förskott!
Vi får la se.

Söndagen ska spenderas med la familja. Höll på att glömma det..men ibland knackar någon i bakhuvudet. Blir julskyltning och tobleronefondue...Fast om Nicco får sin vilja igenom blir det middag också.. Får se om jag kanske har fått upp mitt nya köksbord tills dess också.
Ska faktiskt kolla IKEA lite snabbt när jag har räknat kassan här.. Har iaf bestämt mig för ett barbord. Efter många om och men kom vi fram till att det nog passar bäst i alla fall, och jag kommer att få massor med yta vär vi blir av med det stora bordet. I like!

Nu mot kassan!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag fick ju inte slänga ut gungstolen genom fönstret. Men köksbordet då? Det smäller nog högre och det är ju fräckt... Ses imorron gumms! PUSS

2007-11-26 @ 23:54:07
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0