Ett kex som smular när pojkarna står på rad?

Igår hade jag min absolut bästa dag på jobb någonsin! Jag har visserligen haft grymt kul och grymt bra dagar förr, men det här slog allt. Kan inte minnas att jag har skrattat eller lyckats med så mycke samtidigt någonsin! :)
Helt galet bra dag med andra ord!

Började med en god och mysig frukost här hemma ;)
Till jobb och började 13,00. Började med att reda ut lite röra som hade uppstått på förmiddagen och sen en snabb lunch med Marie.

Ner och fortsatte jobba. Insåg att vi skulle bli ett grymt gäng hela kvällen. Johan & Simon i köket, Per som hovis..Jag och Anna i repan :) NICE!
Grabbarna stod och sjöng Orups "O när hon går förbi står pojkarna på rad..." Lite småkomiskt med tanke på att kockarna faktiskt står på rad :P Haha.

Hovis kom och ville låna mitt kort.. O jag med min gamla vana att kalla alla "Snäckan" säger givetvis
"Tjeeeeena snäckan" Med tanke på att han har jobbat i ungefär en vecka såg han väl lite småförvånad ut..Men sen var han också med på noterna ;)
"Tjenare kexet står du är och smular?"

HAHA ;) Sämsta pick-up-linen någonsin. Men visst :)
Fick träffa Tobbe en sväng också...Och min B1 såklart :) På torsdag ska vi mysa ;) A-W (after work) och sen hem till mig förmodligen.

Kom hem till Lasagne och mys där med :). Har sina fördelar med kockar som KAN laga mat... Haha oj vad internt det blev nu ;) Vaknade vid halv tio...hm blev lite väl sent igår men jaja, ska snart hoppa in i duschen och sen äta ordentlig frukost...måste käka avocado idag! Mums!

Kl 13, 10 bär det av till jobb. Säkerhetsmöte kl 14. Personalmöte kl 15.
Full fart!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0