Familjehelg

Nersjunken i soffan med en stor mugg te. Älskling duschar.. Stackarn ska iväg tidigt tidigt imorrn...dom ska samlas redan halv åtta..Inte ett dugg avundsjuk om jag ska vara ärlig :P haha.
Ska sova vidare sött jag... och stryka hans skjorta under dagen... Sånt som jag aldrig trodde att jag skulle uppskatta.. Men nu gör jag det gärna...

Varit hos hans föräldrar precis och ätit och druckit kaffe ;) Mys!

På söndag kommer bror och svägerska och mamma hit och äter och går på juskyltning :) En riktigt familjehelg för vår del med andra ord :)

Kan inte riktigt släppa det här med Sydamerika om typ ett år. Hade varit den perfekta planen.. Men först är det Gbg och sen Paris :) Can't wait! :)

image451  image452

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0