God morgon?

Eller är det kanske god middag?
Ligger i "sängen" framför tv'n och bara njuter. SÅ lugnt och skönt.

Har käkat frukost här..bullar, ägg, kaffe med varm mjölk och tropicana äpple, we like! :)

Fick sms från B1 igår, hon campar visst i sovsäck. Är inte ett dugg avundsjuk om jag ska vara ärlig,jag trivs bättre i min säng med varma täcken och allt :)
Just ja. berättade jag om B1 och B2 igår? Det är jag och Åse numera, grabbarna i köket och tjejerna på kontoret har döpt om oss ;)
Så nu blir de Bananer i pyjamas för hela slanten ;) hehe...Kan förstå dom :P

Halva dagen gått.. haha ingen ångest för det inte. Ska plinga pappa snart och höra om han e sugen på besök.. Blir säkert skitbra! Ikväll blir de bara pastasallad med avocado och grejor framför en film. Upp och jobba kl 7 imorrn...börjar jobba sju alltså..upp måste jag fem eftersom tåget går tio i sex.. spännande, verkligen :( Uh!!

Men men, på måndag, tisdag OCH onsdag har jag sovmorgon ;) Weeee! Sandra happy;)

Hoppas alla har en riktigt bra dag!
Det har vi :)

image430

B1 & B2 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0