I väntans tider

Haha det var ju också en rubrik.

Ni ser ju i inlägget nedan vad jag har pysslat med... Inte det här med att konstatera att det finns en man i huset då alltså.. Haha men jul i badrummet.. till exempel. Rätt mycke jul i hela lägenheten nu faktiskt.. Eller i alla fall adventsfint!

Har inhandlat köksbord idag..blev lite dyrare än vad jag hade råd med nu egentligen...Men jaja. Bordet är uppsatt och jag älskar det! Blev ett svart barbord med svarta barstolar...monterat på min ursnygga röda vägg ;) haha! Jag får äntligen det svart och röda kök jag alltid har velat ha! :)

Strukit julgardiner till kök och vardagsrum och hängt upp dessa.. Syns inte alls att dom är strukna..och det stör mig.. Men jaja då.. vill dom inte samarbeta tänker inte jag tvinga dom!
Ljusstakar och/eller stjärnor i alla fönster.

Julfint i badrum.. (haha) bytte ut rosa badrumsmatta och rosa handdukar mot röda.. Så nu är det rött och grått istället :) Mys!

Dammsugt.. och dammat av efter allt slipande och borrande.

Slängt gammalt köksbord och två miljoner kartonger m.m..

Varit och handlat frukost till imorgon.

O nu precis tänt en massa levande ljus överallt i hela lägenheten och väntar på att Nicco ska komma hem :)
Vardagslyx! Dels att ha en massa tända ljus överallt och dels att få hem en helt underbar kille..som bara är MIN! :) Lycka!


Förresten..jag vet att det finns ett par stycken som stör sig lite nu.. På att vi träffas igen.. Men lev med det! Jag trivs, det är mitt val och vi har det helt perfekt! Han är ingen ersättning för någon annan och det samma gäller för mig. Vet att rätt så många läser denna bloggen, därför jag väljer att skriva det här.. Det fungerar tydligen inte när jag säger det..


  

Risken finns väl att jag blir mindre omtyckt som lägger ut dessa bilderna ;) haha men jag tycker om dom. Puss heting ;)

Kommentarer
Postat av: morsan

Det är ditt val - andra får leva med det! Jag är glad - om du är det! Nicco verkar vara en go kille, att han dessutom är kock och händig i hemmet är bonus! Tycker jag!!
kramar till er båda

2007-11-30 @ 09:55:24
Postat av: Gud

out of the dog house kan jag se. Men det var ju trevligt får hoppas att det är igenbommat nu då. Men den som lever får se. Hur är det med sjuklingen. Hörde att du inte fick komma till jobbet för att du var sjuk. Det är trevligt. Ha det bra så hörs vi nog i veckan även om man kommer att gå under jorden nu när den börjar. Eller kanske befinna sig i Danmark, vem vet. Ha det bra och du får se till att kolla på the stand.

"Have no fear, god is here"

2007-12-02 @ 05:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0