It's too late

Somnade givetvis på soffan efter samtal med Tobbe och mamma.
Såå trött!
Har duschat och käkat nu... Fastnat framför nån kalasfjantig film på trean. 12 barn..jovisst.
Ska torka håret och duka av bordet här.. Sen blir de nog bingen för min del..
Kan behövas.

Imorgon är man ju dessutom bokad hela dagen. Jobb till minst tre. Säkert halv fyra också. Sen gå och käka med Anders. O därefter är det comedy night på Lundia. Ska bli riktigt kul..Blir säkert nåt glas vin till det. O hemgång sent..med andra ord en seg torsdag på jobb..men men, det klarar sig det. Kommer säkert att ha två ton att göra så..

"Jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad
jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främman stad
Jag skulle inte ha så bråttom med att träffa ny
Jag är rätt mycket med mig själv precis som du
Jag skulle andras i det tomrum som blev över..
Om du lämnade mig nu..

Jag skulle sitta på ett tåg mot paris och låta stockholm va
Jag skulle få dent iden över för mig sjlv som jag sagt att jag vill ha
Jag skulle unna mig att drömma om hundra mil genom Europa och om en främling lika tillitsfull som du
jag skulle pröva mina läppar mot någon annan..
Om du lämnade mig nu..

Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans
Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams
Jag kanske söka upp kontakter som jag tappat, som jag varit med förut nånstans
Jag antar det fanns nån du skulle ringa..
Om jag inte fanns...

Jag kanske skulle leta upp nån yngre som en fjäder i hatten
Det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd
Ingen känner mig så väl som du
Jag skulle fastna i min ensamhet igen...
Om du lämnade mig nu"

image428


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0