I've been wrong, but now I'm right

Hej hopp!
Fredag idag va? :) O vi har inte gjort ett dugg som kan kallas vettigt...eller ja lite kanske?
Kollat resa inför 2009... Två månader i Sydamerika låter väl helt ok eller? Hittat en rutt som vi är lite småsugna på..Om man lägger till Brasilien ;) Jaja, blir till att börja spara pengar efter jul, det är en sak som är säkert.

Bokade hotell i Gbg igår. Så den 15-16 December befinner vi oss där. Den 17:e ska vi på Wallmans med jobb.. Vilken "helg"!

Har ni förresten sett min julblogg? Haha första december ska minsann firas här ;) Hehe.
Nicco var viss impad av min teknik :P Haha... min tekniska knäppboll!

Nu ska vi snart ut på Väla..När Nicco har sneat klart på en av mina kökstolar som han försöker skruva ihop..
"Jag har ett jävla humör men det ska mycke till"
MYTOMAN :P

Näe..ska bädda sängen nu.. JA vi är liiiite slöa idag ;) Men det har v förtjänat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0