Men på riktigt?

Okey, jo jag börjar bli sliten. Men är snart inne på tio timmar, kan ju ha något med det att göra. Framförallt när man gör två pass själv, känns inte alls helt hundra om jag ska vara ärlig?!

Ska snart gå in och kräva att Mackan gör en cappuchino till mig, känns som att det är dags nu! ;) Haha.
Checkat in snart hälften också.. Bella har ju inget att oroa sig för i alla fall.
Inte hunnit med så mycket av mitt egna stuff dock men det hinner jag nog imorrn med.. Har ju världens bästa praktikant med mig då! ;) Anna!

Ska bli skönt att komma hem idag. Tydligen kommer jag hem till mat, clementiner och film i soff-sängen som jag har ordnat. TACK! Behövs en dag som denna. Dock har jag nästan tre timmar tills jag får gå hem i alla fall så :(.
Hoppas på att jag hinner med 19,22 tåget. Då är jag åtminstone hemma i hyfsad tid ;)

Tjoff tjoff... Hungrig börjar jag bli igen dessutom.. Tror ni man kan kräva kockarna på en räkmacka? :P haha!

Veckan som kommer ser i alla fall ut såhär:

Mån: 13,00 - 22,30
Tis: "Ledig". Säkerhetsmöte kl 14,00, Personalmöte kl 15,00 - 17,00 o sen ett litet möte med chefen efter det.
Ons: LEDIG!
Tors: 06,50 - 15,00 (16,00 med andra ord)
Fre: Samma som ovan.
Lör: Fest i Malmöööö med B1
Sön: Otroligt bakfull och målar vardagsrum förmodligen ;)

Nu vet ni var ni har mig i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Har haft en ledig helg! Hade inte kunnat komma lägligare! Jobbar iofs inte så mycket helger (fredag em och lördag fm varannan vecka) men nu ville jag verkligen vara ledig =) Ska du måla om ditt vardagsrum? Vad avundsjuk jag blir, vill måla om vårt sovrum men kan inte bestämma hur...

2007-11-11 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0