Nicco & Sandra

Jag har en playlist som heter så på min dator.
Den playlisten är underbar.

*Apologize med Timbaland
*Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck och miss Li
*If I let you go - Weslife
*The Story -Brandi Carlisle
*I don't want to miss a thing - Aerosmith
*I'll make love to you - Boys II men

Just den playlisten går varm på datorn just nu. Precis vad som behövs efter en superdupermegamongo lång dag på jobb. Det var mörkt när jag stack sex i morse...Det är mörkt nu.
Lägenheten skulle behöva en storstädning..
Sängen borde bäddas ren...
Så många måsten och borde..

Men jag orkar faktiskt inte. Jag gör verkligen inte det.
Har tvätt på torsdag. Har inte spec mycke..Blir nog bara två maskiner..Ska hinna städa under den tiden som dom rulla också.. O tvätten från förra veckan ska hängas upp..
Ibland får jag panik på mig själv...men jag orkar bara inte.

De är inte bara långa dagar på jobb..Det är SÅ mycket nytt för mig nu när alla andra har försvunnit.
Dessutom är jag den som har varit där längst, alltså den som förväntas kunna allt på dagpass..
Jag älskar det! Men hjälp vad trött man är..

Men så kommer det dåliga samvetet...ÅHHH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0