Omhändertagen...

.. Det kan vi väl lugnt säga att jag är idag!

Jobb var ju sådär kan vi nog säga. Som sagt över 50 utcheck.. Dumma jag trodde att det var ca 22, därav lite extra många glas vin igår. Men nej, så fel jag hade. Har haft upp över öronen precis varenda minut sen jag kom till Lund i morse.. Givetvis övertid i lite mer än en timme också. Undrar hur många timmar jag har jobbat över hittills denna veckan? :S Inte sååå bra.

Blev lite smårädd när den där brännande känslan i magen kom tillbaka på eftermiddagen. Fan vad ont det gör :/ Inte såå positiv stress kanske. Men det har nog löst sig efter denna kvällen ;)

Kommer hem på lite halvdåligt humör. Dels över jobb och dels över att tvätt och städning väntade snällt på mig hemma.. Ingen gör ju det åt mig.. Eller? ;) Kommer hem och hittar min isbjörn (Igloo Isak) med en lapp på golvet:

"Jag och Isak tänkte att du behövde vila och umgås med Eva ist för att tänka på städningen. Puss på dig/Isak"

Gullgumman hade städat my place.. Bästa vännen i världen!

Därefter kommer nästa gullunge och lagar mat och fixar.. Samma sötnöt har gått o köpt glass och fixat.. Man kan inte bli annat än glad :)
TACK! Ni är bäst!

Nu är de efterlyst i soffan sen en dusch och därefter sängen..Guuuud så skönt det ska bli med sovmorgon på lördag!

Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0