Övertid..Jag?!

God middag...God kväll? Var är det egentligen?
Hej i alla fall :)

Jahapp tre dagar avklarade på jobb dårå, hjälp vad snabbt det går..och hjälp vad jag ÄLSKAR att jobba dagpass!
Massor, verkligen massor att göra.. Helt underbart! Det är så jag trivs bäst, med massa liv och rörelse runt mig! Nice!
Hade ju 82 utcheck igår..Men det gick super. Anna var underbar och vi fick gjort massor, helgrutiner, bokningskanaler och storstädning i repan. Fina grejor!
Har fortsatt med städningen idag, det plus en massa fakturor som skulle skrivas om har fyllt tiden. Pinglan var den som skulle ta över så givetvis blev det övertid.. Vi var ju tvugna att dricka en mega-kaffe var och givetvis kom det tre ton människor precis i överlämningen... Hade ett mini-möte med chefen om schemat också. Jaja, det löser sig! Det gör allt på ett eller annat sätt!

Nu är jag i alla fall hemma, skulle egentligen ha tränat men varken jag eller modern hade någon motivation så vi hoppade över helt enkelt! Drack kaffe och fetade i oss äpplekaka istället. Nam nam!

Nu sitter jag uppflugen på en sittpuff som vanligt.. Kom på att bloggen blivit lidande igen. Så here I am!

Blir käk i soffan sen och sen finns det en här som kommer att somna gott :P

Ha en nice kväll!

image427

Kommentarer
Postat av: Karin

mysigt rummet såg ut, snygga väggar

2007-11-05 @ 18:56:19
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0