Sex-trakassera en fönsterputsare?

Det är ungefär det som jag och mina fjällor på jobb har ägnat oss åt idag.. Totala anfall.
Lina var och juldekorerade en massa i huset... Med andra ord är mistlarna i restaurange upphängda nu.. O inte är det några små mistlar ;) Täcker halva taket... Dom tappade en gren på vägen så den fick jag av Lina.. Och givetvis ska Sandra jävlas. Hängde upp den på ett ställe där i stort sett alla ställer sig i repan ;) Mohaha :D Blivit många goda skratt idag...Åt bland annat fönsterputsaren! ;)

Gick hem en timme tidigare idag...Hade Niagarafallen pga förkylningen och kände mig sådär trevlig när jag var tvungen att springa och snyta mig mitt i alla utcheck..Kul sånt. Jag har inte tid för fan! Vilken åder i min kropp har INTE fattat att jag INTE har tid? Eller så är det väl precis därför man blir sjuk.. stressad, kallt ute och lite för mycke jobb på sista tiden. Aja.. Sånt e livet..

Här hemma börjar det bli vitt istället för "gult" i vardagsrummet. Imorgon ska tydligen tapeterna upp. Världens bästa pappa och världens bästa Nicco ska hjälpas åt... Ni är bäst :)

Sitter i soffan med en stor mugg te nu och nässprayen i högsta hugg. Ska titta lite på DH och sen kommer jag att slockna. Måste dock vakna och släppa in Nicco lite senare.. men det löser sig det med..

Isch helt slut. Och över 70 utcheck imorgon.. PALLAR INTE!
Men måste nog är jag rädd för..

Löser sig det med, snart tre dagars ledigt i alla fall!

Sleep well :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0