"Vad säger det dig Sandra?"

Ja, vad säger det mig egentligen?

Ber om ursäkt för den kassa uppdateringen här dom sista dagarna..Har faktiskt inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Det har hänt en massa..Men jag vet inte? Skumt bara.

I tisdags började jag ju jobba dagpass..helt jäkla underbart..men som tur var inte jättemycke att göra då jag yrade tillräckligt i alla fall. Sinnes vad man kommer av sig ibland. Gjorde ett generalfel med kassan som jag nog kommer att få höra i evigheter..Men men, det löste sig det med. Hoppas jag fck rätt på det i alla fall :P haha.

Efter jobb gick jag och Åse och tog ett glas vin på Lundia. Eller ja...två glas vin. Snygg-Erik jävlades ;). Upp på Ideon..Och gick vilse. Två receptionister som yrade runt.. Fick bli hämtade av hennes kusin, grattis ;). Käkade på sparta och sen Winnerbäck konserten. Riktigt bra! Har aldrig varit ett fan av honom..Men live är han grym!
Hem och nannade efter det..

Igår var de onsdag.. Var nere på stan och lunchade och fikade med Andy och hans fjälla. Mysigt. Åkte ner till Lund på kvällen för att få lite klarhet. Hrm. Well.. Att få klarhet vet jag inte om man kan kalla det..Men mysigt var det. Avslutades med en underbar höstpromenad...

Jättefrukost i morse med bullar, ägg, smoothies och wienerbröd. Sen ner till världens bästa Mia som fällde kommentaren i rubriken.. Hon är underbar. Inte nog med att hon klipper mitt hår och färgar det som en Gud. Hon är världens bästa på tips och råd om privatliv också.. Gick därifrån jätteklok.. Men de försvann lika snabbt igen. Tillbaka på ruta ett.
Ut på väla med babe... Gått rundor och myst..Ätit och shoppat lite.. Snygga i våra frisyrer och på partyhumör!

Yes, ikväll är det alltså party!  Ska dricka fruktdrinkar och mysa innan.. Sen ner på Cardinal är det tänkt. Nice! Kan behövas innan denna helgen!

Så...liten uppdatering i alla fall.. Lovar att jag ska försöka hinna skriva lite mer sen :)

Ha en NICE kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

jobbar du bara dag nu? =)

2007-11-02 @ 10:20:36
URL: http://lsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0