Vardagslyx!

Det pysslar jag med just nu!

Har släpat ut mina två översta madrasser plus bäddmadrassen i vardagsrummet.. JA jag har fem madrasser i min säng i vanliga fall! ;)
Flyttade undan bordet och drog ut det här. Jag vill ligga i sängen och titta på TV ikväll. Det är inte ofta jag vill det, men ikväll vill jag och då är det här perfa!
Ska ta en dusch och sen tända massor med ljus och bara njuta av en ledig fredagskväll..Och framförallt av att jag är ledig hela morgondagen!

TACK världens bästa mami för god mat och gott vin när man kom halvt ihjälfrusen från tåget. Mys och vardagslyx det med. Precis vad som behövs efter en enormt tung (men lärorik och kul) jobbvecka. Behövs lite ledigt nu. Så imorrn ska det njutas med frukost i sängen, prommis och tripp till pappsen.

Saknar familjen lite. Känns som att vi kommer att ses lite mindre nu när jag jobbar dagpass och är borta stooora delar av dagen. Men men.. Det blir bra det med :)

Nej..mot en dusch och sen mot mina levande ljus..O vet ni vad? Det är fast and the furious på TV ikväll :) Det gillar vi! Starkt!

Hoppas att alla har en grym fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som din fredag är bättre än min =) Ha en underbar ledig helg!
Kram!

2007-11-09 @ 21:58:13
URL: http://.metrobloggen.se/kimsan
Postat av: Eva

Hej snygging! Kom hem vid elva. Cirkulerat i området i drygt tre timmar kändes det som. Fick parkera i gasverksbacken och kommer få flytta bilen klockan nio. Jaja det är bara att bita i det där jävla äpplet alla pratar om! ÄLSKAR DIG MED! PUss

2007-11-09 @ 23:26:53
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0