Vuxet sandra!

En sån dag har jag idag, när man känner sig grymt vuxen!

Hem och käkade..däckade på soffan framför "Du är vad du äter". Vaknade för ca en timme sen.. Fan fan fan skulle ju inte somna!
Har mailat jobb.. Checkat så att allt funkar, vilket det gör :) Tack och lov! Men det är ju duktiga snäckor som jobbar! :) Skönt!

Strukit en skjorta... Tvättat av smink och ska ställa mig med disken nu. Kommer inte palla imorgon.
Sitter här med Winnerbäck-låtar. Något omvände mig när jag såg honom Live, konstigt. Men men..

Så ja..Blir disken och sen en snabbdusch och sen ska jag försöka somna igen. Imorgon är det full fart från början till slut. Jobb med 82 utcheck och en bokningskanal som ska fixas.. Och gruppbokningarna för veckan ska stämmas av..
Efter jobb blir de rusning inom OJ! och sen hem till mamma för kalkon-middag med familjen. Sen ska jag hem och strka skjortor och gosa ner mig i soffan framför Greys.

HLR utbildning på tisdag, bara en sån sak! Ska bli rätt kul faktiskt.

Nej, nu har jag väl uppdaterat tillräckligt? Haha tror minsann det!

Natti



Mysiga stunder med kollegorna i våras..

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du har nog missat en sak - du är vuxen!

2007-11-04 @ 10:14:50
Postat av: Dina

Du, det var nån lärare som var mulatt och hette John, och Cattis' mamma såg till att han fick sparken, du vet det bråket när Cattis inte fick MVG!? My god, säger jag bara.. :)

2007-11-05 @ 12:39:27
URL: http://walfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0