37 kannor vatten??????

Allvarligt talat?
Tror nog aldrig att jag har sneat så mycke på jobb som jag har gjort inatt, eller vad säger du Tobbe?

Sprungit benen av mig bokstavligt talat.. Och som sagt..37 kannor vatten? Vi ska ha ca 400 pers på konf under dagen, not so nice. Eller jo, det är ju jättebra för oss..Men not so nice med alla vattenkannor, all teknik och allt annat som har strulat hela natten.
Blev precis klar...eller ja, har ett par småsaker kvar att fixa med.. Men det löser väl sig det med.

Hem och sen sova...försöka trycka in fem kvartar på en timme för att de ska bli tillräckligt, men det funkar väl inte det med? För här ska jag infinna mig kl 7 igen..guuud vad jag längtar. Hrm.

Har dock konstaterat att Tobbe inte är klok :P Han och jag borde hamna på en bild som beskriver "konspiration". Men han är värst...LÄTT!

Nu ska jag fixa de sista och sen kommer Maaaaalin (tack o lov)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: morsan

Nu har jag äntligen rätt färger på din sida, helt plöstsligt blev det rätt så nu kan jag titta på den vackra solnedgången/uppgången (inte vet jag). Sov sött/kramar

2007-10-25 @ 08:47:11
Postat av: Tobbe

Alltid oskyldig

2007-10-26 @ 03:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0