Frukostintervju..en sömnmiss?

Fick lite ångest här.
Gick ju med på att bli intervjuad av elever som går service management.. Ska bli det nu på morgonen efter jobb, en frukostdejt..typ :P
Ska upp till Åse på bokningen en sväng sen, måste uppdatera och sen hem och sova. Hum? Kommer med andra ord att vara hemma tidigast 11, ojdå? ajdå?
O tisdagar som är min dåliga dag.

Jaja..allt löser sig.
Snart färdig i detta huset, väntar på en frukosttjej så att jag kan fortsätta med det sista skräpet ;)

Haha min mamma är rolig hon, kommentar tidigare ikväll:
"Vad var de du skrev i din blogg? Om fem år skulle du vara gift och ha två barn"
Jo men HEJ DU! Fem år? Shit pommes vad jag får ligga i då...bokstavligt talat..haha :P
Nej du..tio var de ;)

O jag hade rätt i att pappa skulle tycka att det var självförvållat med bakfyllan igår :P Jag känner mina föräldrar jag ;)

Undrar var frukosten blir av... I think I know.... Oj vad jag svävade ut nu..
Haha.
Jaja..

Sover ni gott era gastar?? ;)

Skillnad 1.


Skillnad 2.

VINTER!

Kommentarer
Postat av: morsan

Hallå där, jag missuppfattar aldrig..eller är det önsketänkande om små barnbarn..Ha ha, sov gott snäckan så ses vi på middag ikväll. kramis

2007-10-23 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0