Mysfaktor 10

Sitter i mitt vardagsrum nu.. Väntar på Thai mat :)
Ljus tända, bra musik...Snart Greys för vår del...Ska ta oss igenom några avsnitt i box..Måste ha kollat en runda till på dom innan box 3 kommer!

Tvätten är klar, all disk är diskad och undanplockad. Härligt att slippa börja med det på onsdag morgon efter klippningen!
Börjar bli sååå trött...blir nog max 2 avsnitt innan det är dags för sängen för min del.

Foffo hämtar mig 6 imorrn bitti...Han hotar med Lasse Stefanz på hög nivå..vetifan om jag gillar det här riktigt. Hade ett skumt samtal med honom innan där han och storebror mest satt och skrek en massa...mupparna små :P

Imorrn blir de inte mycke bloggande, kanske när jag kommer hem på kvällen..Först jobb, sen avskedsfika med Majsan..Möta upp Åse, käka på Sparta, Winnerbäck konserten och sen hem.
Upp i tid, klipp och färgning hos Mia kl 10, sen lunch med Andy kl 13. Sen jäklar ska jag kramas med kuddarna i min säng...Blir riktigt lugnt sen.. O på torsdag smäller det... My girl want to party all the time ;)

Nu kom minsann maten här :)

image410

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Självklart det är ok =) Bara kul ju! Jag jobbar på Stensson i Eslöv (inte lika classy men rätt kul ändå ibland). Natt eller dag? =)

2007-10-29 @ 20:51:17
Postat av: Eva

Men jag trodde vi skulle leka på onsdag :(

2007-10-30 @ 01:23:53
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0