1973

James Blunt är tillbaka i min playlist.
Minns när hans första skiva kom... med "your beautiful" och "goodbye my lover"
Älskar fortfarande den skivan..Höstmys för mig.
På denna skivan kommer "Same mistake" att bli en favorit.

Är mest trött och seg nu. Borde kanske hoppa i säng istället för att sitta här.
Blev en mysig prommis i regnet innan, kom dock hem mer än lite blöt..Paraply fungerar sådär i Helsingborg (halv storm i stort sett alltid)

Nu ska jag faktiskt sova.

"And maby someday we will meet"



Kommentarer
Postat av: J.Lagtun

Tjena Tjejen ;)
Johannes Lagtun(från Sweetnuss) här.
Har du msn?
Då får gärna adda mig på [email protected] isåfall ;)
Puss o kram

2007-09-20 @ 17:36:13
URL: http://www.lmgmusic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0