Att vakna av en mardröm

Fy fan vad jag avskyr det :(
Somnade innan elva igår, så skönt! Mådde ju som sagt inte alls bra så jag tryckte i mig två panodil först, ville inte vakna med jättefeber mitt i natten. Slapp det..Vaknade vid sju och gick upp en sväng men kände att jag kunde somna igen. Så de gjorde jag, och vaknade halv tio med en puls på 590..Jävla dröm...Så sjukt verklig och kunde ju likagärna ha varit sann..
Längesen jag drömde så nu, och hoppas det dröjer minst lika länge till nästa gång!

Mår i alla fall bättre idag! Så nu ska jag hoppa in i duschen och börjar göra mig i ordning inför jobb.
Stryka skjorta och hitta nåt att ha på mig.
Får väl se om det blir ett glas vin efter jobb...man märker, man märker. Om inget annat jobbar nog bra folk så.. :)

Mot duschen..!

image270

Tuff brud...Hittade massa bilder från lanzarote :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0