"Då är det du och jag inatt"

Yes. Sandra gör det igen!

Kommer in till jobb, liiiite sen med tanke på att tågen strulade igen (för vilken gång i ordningen denna veckan?)
Hälsar på Jakob..upptäcker vakten, hum nice ;)
Han presenterar sig och säger..

"Tjena (namn), det är jag som ska stå här ikväll"
Jag: "Härligt då är det du och jag inatt"

Jag stannar upp mitt i en rörelse när jag inser vad jag har sagt..Jakob skrattar och vakten ger mig blicken, haha! Ops :P En felsägning a´la sandra ;)

Efter det har vi dock haft grymt roligt...Jäkligt nice kille!
Me like.

Bra musik, härliga människor. Har nu blivit bästa polare med ett rätt känt band också... Det andra bandet sitter här nere fortfarande..Hmm, sitter lite i hissen med vad jag ska göra inatt men det löser sig.

Hoppas alla andra har haft en bra natt...Vissa mer än andra tydligen!

image189
I love u sweetie!

Berättar om resten av kvällen sen...
AJ SOM FAN! Blev precis stucken av en geting!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0