Det finns fördelar med precis allt!

Försökt sova bort mesta delen av dagen..jo tjena. Funkar sådär när man har sovit en hel natt redan. Men vilat massor har jag minsann fixat.
Legat på soffan inkurad i duntäcket med nässpray, ipren, panodil, näsdukar och halstabletter. Haha..Suck!
Nu är jag i alla fall på jobb och har redan klarat av två timmar. Mindre än 7 kvar. Hoppla.

Fick skjuts till jobb innan, tack! Alltid lika uppskattat att sitta och snacka skit istället för och glo på ett trist tåg. Dessutom håller jag alltid på att somna på tåget och är dubbelt så trött när jag kommer in. Men men...Jag har väl själv valt att jobba i Lund..typ ;)

Är kär i min kossa :) Det finns ingen som du!! Pratade om min underbara 17 timmars söndag innan..Kom fram till att vi delar på de. Jag tar fram till 11 och sen tar han resten! I love you! ♥
Sen kan vi ju dö ihop under söndagsnatten, haha! Kan jag leva med!

Åter till jobb. Har tack gode gud en rätt OK natt framför mig. Hade inte pallat 300 konferenser inatt.

Sov gott ni som kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0