Det var väl själve..

Man ser fram emot det..
Man längtar
Man kan riktigt känna hur skönt det ska bli..

Att gå hem och lägga sig.

Just nu är det så långt borta att jag kan spy!
En kollega är sjuk. Kollegan som skulle ha morgonpasset.
O ingen annan kan jobba. Hur sjukt kul tror ni att det är?
Inte alls kan jag meddela.
I'm Stuck!

Dessutom har natten varit helvetisk. Min rygg kommer lätt att explodera inom kort.. Har alltid haft en relativt hög smärttröskel...Men nu jävlar. Trodde fan att jag skulle svimma ett tag, småjobbigt faktiskt! Allt började snurra när jag vred till och lyfte något.
Tror iofs inte våra diskbackar är sååå ergonoiskt riktiga. Å andra sidan kvittar det nog för min rygg tåler inte ett skit längre. Lite för många säckar på partybolaget som har burits på fel sätt där :(

Nu måste jag visst jobba lite till...
Guuud så trevligt...Morr!

Kommentarer
Postat av: maggan

du jobbar väl inte dubbelpass idag? du måste va rädd om dig! de kommer inte tacka dig när du e hemma med dålig rygg sen.. :S hoppas det e bra med dig annars! puss

2007-09-26 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0