Drömmen..

Jag har drömt idag.
Drömde att jag skulle göra en lagom "framåt" grej som jag och Eva har pratat om.
Drömde att jag gjorde just de.. Att det var lördag (nu på lördag)
Friskt vågat...Fuck you? :P haha
Nej i drömmen gick de skitbra...Dock vetifan hur de skulle funka i verkligheten. Kanske?
Man kanske skulle ge det ett försök?

Är ashungrig så jag ska sätta lite fart här.. Sminka mig, torka hår och lite sånt.
Sen ner till mamma för lite käk..Måste betala räkningar också, hon har ju varit snäll o fixat batteri till min dosa :)

Fryser fortfarande..

Ikväll jobbar alla mina pojkar :) Mackan, Tobbe, Anders, Martin & Paul..Ingen aning om vilka kockar vi ligger inne med, men jag hoppas på Johan och Andreas!

James Blunt´s skiva går varm. Underbar!!!! Längtar efter en hemmakväll med varmt te, tända ljus och denna skivan! Höst kan vara riktigt härligt ibland!
Men mörkret...Nja!

Saknar träningen också..blivit lite kasst med den denna veckan, inte så konstigt iofs..Med dom jobbtiderna jag har haft så..Hm. Löser sig!

Ha en bra kväll!!!


Dags för en sån här kväll snart igen gumman? :)

Kommentarer
Postat av: BIG-B

Vad e det för brallor? Rocky go east, in the greny bags or.....

2007-09-29 @ 00:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0