EGOTRIPP!

Helt jävla galet!
Jag får berätta om denna kvällen senare. Måste bara berätta att jag har fått den galnaste "komplimangen" någonsin. Hahaha...vet inte ens om man kan kalla det komplimang. Men jag har bestämt mig för att ta åt mig, hehe ;)

Kommer fram en kille när jag väntar på tåget.
Han: "Hej..."
Jag: "Eh..hej hej"
Han: "Alltså du..Har du hört Måns Zelmerlöws "work of art"?"
Jag: "Hm ja jo..."
Han: "Alltså..Det är som om han har skrivit den låten om dig...förutom att du inte är blond."

Sen försvinner människan...
Jag har hört låten...men inte tänkt på texten..mest lallat med i refrängen liksom..

Meeen...jag har ju den i min playlist. Så jag sätter igång den och lyssnar.. Jo men hej du :)
Check this out!

She's blonde as can be (mjaaaaaa kanske inte som sagt)
That works for me
Eyes that flash like streetlights (hehe kanske det ;))
Cash big screen TV
(klart man ska ha stor TV)
She's perfectly free
(YES det är hon)
Dresses in DKNY (Föredrar Dolce....)

Close the door
Lay down your attitude
Make-up rocks
But freedom knocks
Let me in
I'll show you gratitude
There is no need to pretend

She's another work of art (Man tackar...)
And she knows it, oh (Haha klart jag vet)
How she shows it (Kan man så kan man ;P)
Just another work of art
(Da Vinci, yeah)
All the girls behind
Every man in line
Working wonders
With her tail-lights
She's another work of art
(She likes me) oh yeah (Well....)

Walks like she doesn't care (Gör jag ju inte heller...bryr mig alltså...)
A body to fear (Vältränad som få :P HAHA)
Worshiped by pale star trek-nerds  (Bara?? ;))
Talks with words soft as air
Men stop and stare (Givetvis ;))
Thinking ''this is so unfair'' (Hrm.. hosthost)

Close the door
Lay down your attitude
When we're alone
You're off your throne
Let me in
I'll show you gratitude
Lay all your issues aside

She's another work of art
And she knows it, oh
How she shows it
(Hahaha)
Just another work of art
(Da Vinci, yeah)
All the girls behind
Every man in line
Working wonders
With her tail-lights
She's another work of art
(She likes me) oh yeah

She's a Mona Lisa always smiling (Alla rätt i detta fallet)
She's another angel in the Sistine chapel  (Ängel...jag? Jodu!)
And she's mine, yeay!


Haha En egotripp utan dess like ikväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0