Energikick

Det fick jag minsann nu. Nu när jag har ca 4 timmar kvar att jobba. Juhupp.
Har visserligen en del kvar att göra så det kan ju vara bra.

Getingsticket känns fortfarande, hela fingret spänner :( Tyck lite synd om mig kanske?
Annars är det faktiskt total lycka just nu. Har varit grymt duktig på att fokusera på jobb hela veckan, sett allting positivt och irriterat mig vääldigt lite över småsaker som jag ändå inte kan göra något åt just nu. Detta gäller även dom lite större sakerna som jag inte kan göra något ut.

Saker blir som dom blir. Vi får se. Nu när jag har saker att göra på jobb och allt flyter trivs jag riktigt bra. Lägenheten kommer att bli klar inom snar framtid. Dessutom går träningen perfekt just nu. Vad mer behövs? Inte ett dugg faktiskt :) Jag är nöjd!! Det tog mig en månad (lite mer) att bli på riktigt gott humör igen men nu så! Jag är tillbaka på riktigt! :)

Det är ju söndag..brukar alltid köra en "Planer för veckan" då ju...So here it goes.

Måndag: Hem och sova ett par timmar sen som vanligt ställa i ordning hemmet efter en oordningsam nattvecka. Träning på kvällen.

Tisdag: Lååång prommis på förmiddagen. BroGripen kommer halv två. Vid två måste jag dra till Lund, möte med jobb. Efter det tänkte jag dra med Pinglan på en latte..Han vet inte om det än men vi kan ju hoppas på att han har tid för bottenslam :) Träning på kvällen.

Onsdag: Plocka upp Amandra och Martin efter skolan, kebab och bio med Eva och sen ska dom nanna hos mig är det tänkt.

Torsdag: Än så länge bara träning inplanerat.

Fredag: Jobba eftermiddagspass :) Ser faktiskt fram emot det. Kan ju ha nåt att göra med att jag vet vem/vilka som ska hit (baren). Är det bara jag eller brinner det någonstans? ;)

Lördag: Som det ser ut just nu blir det vääldigt lugnt och sparsamt. Middag och vin med någon kanske, we'll see.

Söndag: ABSpass och konditionspass. Första ABS:en på över ett halvår..mina magmuskler kommer att må sådär på måndag :P Men det kan det vara värt!

Sen var det visst måndag igen. Haha! Galet. Jaja, har ju ett par timmar över lite här och där..Så ni är välkomna på kaffe :P
Nu ska sandra jobba lite till...Kommer veckohoroskop sen ;) GIvande denna veckan, hrm!

DSC00424.JPG
Kallare tider var på väg sa vi va? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0