Fan va gott!

Åh vilket underbart träningspass jag har avslutat.
Gick så sjukt bra!
Bröst, triceps och axlar. Tungt. Underbart. Nice!

Precis ätit...Och blev helt mongotrött. Borde städa upp här hemma innan jag ska bege mig ner på stan och hämta upp Eva..Men kommer inte att orka, hela kroppen protesterar.

Blev av med diskmaskinen idag! Min pappa är kung! Har helt plötsligt hur mycke plats som helst i köket! Nice det med kan jag tala om.

Sitter just nu framför tv'n med klippande ögon. Greys Anatomy som står på schemat, fan vad jag har saknat det. Dock påminner det mig så mycket om någon. O det är bara jobbigt :(
Vet inte om jag kommer att lyckas hålla mig vaken genom två avsnitt..Vi får la se.

Lite bilder från en rätt så mysig dag:



O titta så mysig min lägenhet är:

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0