Fungerade

Ja, jag lyckades faktiskt hålla mig vaken. Börjar kännas i huvudet igen bara. Dricker vatten, har ätit. Är väl minus på sömnkontot fortfarande. Jobbigt.

Ska försöka vila på soffan en timme nu.
Det regnar. Blir prommis med ett paraply sen kan jag tala om.
Ska begrava mig i en mysig tröja, jacka och kepan..Mys!

Fråga Olle på tv nu, haha. Känner mig som tonåring igen. Har aldrig riktigt gillat det programmet dock. Skitjobbigt och dryga..men men..

Träning imorron igen, jag längtar! Det är helt underbart!
Enda stunden i mitt liv just nu där allt bara försvinner och man bara fokuserar på det man gör precis då.
Mer sånt!

image300

Någon som vill dricka en flaska sånt här med mig snart? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0