Ger upp.

Näe...Det har kvittat vad jag har försökt med idag för att pigga upp. Det vill sig inte.
Hela kroppen skriker efter sömn, huvudet känns tungt. Känns fortfarande som att mannen med skyffeln har varit framme. Jävla skit. Försökte med lite "Extra Extra" och "Sing a Long" för att garva lite..Näe..
Har försökt med kaffe, men minsta lilla koffein gör att det bränner till i huvudet och börjar smådunka.
Jag ger helt enkelt upp.

Förlåt gumman!!! Hoppas du har en trevlig kväll utan mig!! Hångla upp Patrik från mig :P HAHA!

Ska faktiskt hoppa i säng nu.

Bjuder på lite bilder från en mysig eftermiddag med mamma:


Massa djjuuuuur :) Getbebisar är söta!

Sandra är dessutom trädkramare numera


O så en bild som är så Sandra..


image313


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0