Gnäll, kallt och ett "hejdå"

Känner mig liiiite gnällig faktiskt.
Är så satans trött inatt. Fått sova max 4 timmar på hela dagen...trodde jag skulle sova gott efter nattens spring och övertidsjobb men icke.
Vaknade jättetidigt och kunde inte alls somna om hur jag än försökte..Så nu är jag totalt orkeslös och har egentligen massor som måste göras. Jaja, jag hinner det med. Ska börja springa rundor om fem minuter. Det går undan när man väl sätter fart.
Har i alla fall kommit ikapp en bit med pappersjobb och fakturor. Får ta resten imorgon (om det hinns med, vi håller tummarna)

Galet kallt ute idag. Tobbe och Fredrik gick härifrån med vantarna i högsta hugg..Är det verkligen redan dags för vantar? Fan vad segt i så fall. Tur man jobbar när det är som kallast då :) Se! Jag hittar ju till och med fördelar med nattjobb just nu! :)

Ett hejdå ja.. Mackan min mackan sticker nu. Skickade ett litet låtsas-argt sms till honom i eftermiddags. Trodde ju att jag skulle hinna träffa honom och krama hejdå, men nej :(
Fick tillbaka för en halvtimme sen "Förlåt älskling......(massa annan text)"
Han är söt han :) Jag kommer att sakna massor!
Dock verkar dom två nya grabbarna i köket vara skitbra! Sånt gillar vi!

Jaha..Typ bara tre timmar kvar av natten, sen ska det hem och packas. Sen blir de sömn, mindre än vanligt men förhoppningsvis mer än idag. Börjar jobba kl 19 igen. 17 timmar framför mig. Då vill det till att det händer saker. Men det är alla mina favoriter som jobbar så det ska nog gå skitbra!
Ska nanna på andra stället sen några timmar. Haha kommer ihåg sist jag gjorde det och Pinglan väckte mig på morgonen när han slutade.. ;P Cute!

Alla var btw helt galna när jag kom idag. Sprang rundor som yra höns gjorde vi allihop i typ en halvtimme. Tror inte nån visste vad vi egentligen höll på med, haha! Jaja skit i det :)

Usch..lång seg blogg, förlåt! Ingen energi till att va rolig ens..Men men, de kommer!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0