Haha okey då.

Jag ger mig! Jag står minsann och ler i alla fall.
Trött? Absolut!
Kinkig? Inte ett dugg!

Ibland är gäster underbara. Nattens stammisar kan minsann liva upp stämningen när som:)
En stor del av charmen med det här jobbet! Verkligen.

"Men kom igen! Häng med o lira Xbox istället? Hur kul kan det vara att möblera?!"
Haha! En lite annorlunda invit...lira xbox. :P haha!

Jaja, men jag jobbar..till deras besvikelse. Tror dom hade gillat att slå mig i tv-spel :P
Strunt i de, jag har inte speciellt mycke kvar i alla fall, Nice!
Sätter jag fart nu kan jag vara klar om en timme...De gillar vi!

Såå...fart sätter vi med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: Dezzy

hahaha, jag hade lätt spelat x-bok i smyg om det fanns lite tid över... hehe

2007-09-27 @ 18:02:05
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0