Höst

Nu är det verkligen höst. Mina stövlar åkte på idag. Älskar verkligen dom stövlarna så det gör inte så mycket. Men måste det verkligen regna så förbannat mycke? Det blev mörkt kl 8 och regnat öser ner.
Snacka om att slå om över en natt.

Har varit en himla skum dag idag. Käkade frulle hos mamma (sällan) och begav mig hemåt. Var så slut i huvudet och kroppen att jag släpade omkring mig för att borsta tänder och sådant. I säng. Vaknar och upptäcker att det är väldigt mörkt i rummet. Kollar klockan. 18.00 prick. Vafan? Sovit i nästan 9 timmar. Helt otroligt.
Fick hoppa upp och duscha och springa ner till mamma för middag (japp, middag också).

Känner fortfarande att jag inte riktigt har vaknat idag. Jobbig känsla. Har ju ändå en del att göra inatt..Hm..

Kvällen igår var underbar. Begav mig ju till Dani för att fira hans 23:års dag. Hamnade brevid Kenny och Lloyden till bordet. Tack och lov satt Frida också där. Nyktra ligan hon och jag. Garvade i stort sett hela tiden under de två timmar jag var där. Påmindre mina grabbar om att vi har haft samma playlist sen vi var 16. Nån låt har lagts till men ingen har tagits bort. Ibland är det bara så skönt att veta att jag har dom (grabbarna alltså) vi har blivit äldre och klokare och har förmodligen förändrats en del över åren, men när vi är tillsammans är vi exakt samma glada gäng och har alltid precis lika kul som vi hade när vi var 16 och höll hus ute i Rydebäck.
Ni betyder verkligen hur mycket som helst för mig!!!

Nu måste jag nog börja jobba..
Sista natten, 7 och en halv timme kvar!

Kommentarer
Postat av: Dani

Tack sj för an härlig kväll.. Synd att du inte kunde stanna längre.. Det fixar vi.. Och alltid go musik :)
Puss o kram Dani

2007-09-03 @ 22:27:52
Postat av: Eva

"jag har inte hånglat på ett halvår".... eller hur grabben!!!

2007-09-03 @ 23:50:27
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0