Inatt har jag varit cheerleder

Inatt hejar jag på som aldrig förr.
Han har det inte lätt där borta, haha!  Kan inte låta bli att vara liiiiite skadeglad. Brukar vara jag som får springa benen av mig..Men jag har väl lärt mig att strukturera tiden lite bättre nu. O det var ju längesen han jobbade natt..Men lite skoj är de minsann ;)
Men jag hejar, alltid!

Är lite skumt.. Vi skrattade lite åt det innan. När vi jobbade som mest ihop var vi alltid på samma humör. Lusigt nog är vi det nu också, o då var det ändå inte igår som vi jobbade ihop senast..Eller jo, det var igår..Men ja, ni fattar :) haha!

Jag slutar om en halvtimme i alla fall (yeah right). Denna överlämningen kommer att ta sin tid. Måste dessutom springa över på andra stället och hämta vår tvätt..Blev fellevererat, typiskt! Fast det gör väl inget ^^

Klart att de ser ut att bli regn dessutom..Den dagen då jag har valt kjol..Morr.
Strunt i det! Ska ju bara hem och käka och sova i alla fall så det kan kvitta. Inomhusmys (dvs ligga under täcket) när det regnar är nåt av det bästa som finns.
Nu ska jag jäklar i det bli frisk också. Pallar inte tramsa med mer nässpray och näsdukar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0