Inkompetenta idioter!

Jag avskyr er! Allihop!
Satans jävla telefonförsäljare..

Alla som livnär sig på att terrorisera andra människor över telefon borde ha ett nackskott, JA allihop! Bara för att ni inte pallade utbilda er eller inte är duktiga på nåt överhuvudtaget så låt inte det drabba oss. Inte vårt fel.
Vi andra försöker bara vara hemma och sova/njuta av lugnet eller vafan som helst...o så ringer NI!
HAT på hög nivå!

Inte än mindre än fyra ggr förra veckan blev jag väckt av dessa puckon.
Jepp, kan erkänna att jag borde ha satt hemtelefonen på ljudlös, men när man kommer hem på morgonen efter asjobbiga nätter tänker man inte på ljudlösa hemtelefoner, man tänker säng och täcke. Max en frukost innan dess.
Och japp, man kan anmäla sig till NIX men när jag ringde upp två av numrena som hade ringt mig för att be dom fara åt helvete så fick jag en telefonsvarare som sa "Vi har ringt upp dig för att ...bla bla bla....och även om du är anmäld til NIX så innebär detta att vi kan ringa dig..bla bla bla"
På båda två.
Jahapp. Mycke mening med NIX då?
Nix..(haha)

O nu på förmiddagen ringde dom igen.. Skulle inte vilja vara den tjejen just nu.

Tror hon ligger inne med grym huvudvärk och lite lätt tårfyllda ögon.


Det som står ovan..om utbildning osv..Hon fick också höra det på HÖG nivå. Tror det kom ett misshandelshot in i matchen också..Oups.


Undrar vad hon ville sälja förresten?


Kommentarer
Postat av: Dezzy

det ringer faktiskt inga telefonförsäljare alls till mig sen jag anmälde mig till NIX, däremot ringer dom och vill att man ska vara med på undersökningar...

2007-09-18 @ 13:26:16
URL: http://dezzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0