Ja jag vet!

Förlåt!
Suger på att uppdatera här för tillfället, borde skärpa mig.
Men natten igår var ett rent helvete. Sprang från det att jag kom till att jag slutade ungefär. Illa!
Inatt blir de väl nästan likadant, förutom att jag slipper bära en massa stolar och bord nu!

Har varit ute på shoppingtur idag. På willys, haha!
Storhandlade till min frys som var väldigt hungrig.
Sen hem, käkade lasagne till frulle och sov i några timmar (typ 5...)
Sen blev de jeansen och jackan.
Därefter ett par kilometer på löpbandet, kändes skit efteråt. Lungorna höll på att sprängas, tror lite av förkylningen är kvar i kroppen, isch!

Nu är jag på jobb igen. Stannade på andra stället på vägen hit. Kramades med Snygg-Erik och Tobbe..Fick ingen kram av min Pingla dock, dålig stil ;) Ser dock fram emot lördag! We're gonna have a party...He he :P

Väl här är mina grabbar underbarast.
Jag och Johan ska ut och dricka öl i nästa vecka, det ser vi fram emot! Världens bästa hovis har jobbat och alla är allmänt kramiga..Mys!

Dock måste Sandra nog sätta lite fart nu om jag ska hinna bli färdig i någerlunda tid!

Ska försöka uppdatera en gång till sen.. Inga löften dock!

Kommentarer
Postat av: Eva

"Jag ääälskar Snygg-Erik!"
"Jag vill älska med Snygg-Erik...."

2007-09-27 @ 00:32:21
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0