Jag ska bli man..

..i mitt nästa liv.

Har känt mig lite sån idag.
Medan mamma och Marianne diskuterade shoppingen i Ullared pratade jag och pappa om spackel och vägguttag :P Och på vägen ner till jobb fick jag blicken vid övergångsstället då jag pratade i tele med pappa om mina fogar i badrummet :P JAJA!

Nu börjar alltså mitt 24 timmars "Hålla mig vaken pass". Ska jobba i nio timmar. Sen hem, shoppa maskeringstejp och nån skum borste till spacklet..inte slipa! Sen hem och börja skruva ner det lilla som inte blev nerskruvat idag. O sen ska de målas.
På tisdag ska nya handdukshängare och krokar inhandlas. Förhoppningsvis även en insats till min garderob i klädkammaren så att jag faktiskt kan börja använda utrymmet där.

Har varit flitig idag med. Städat upp lite, fått in en byrå i klädkammaren, tryckt ner handdukar och vinterkläder i denna. Fått besök av pappa, marianne. Lagat middag till mamma...
Kaffe i soffan ovanpå det och nu är man här... :P

Jeje sista natten.
Blir dock lite rädd här...Tobbe kom och sa att han precis hade gjort en upptäckt men att han inte kunde berätta det än..Hmm? Blir man nyfiken då eller? :P

Ha're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0