Jävla knäckehäxa!

Kan komma på många andra ord som passar in just nu. Men orkar inte.
Har redan beklagat mig tillräckligt. Final countdown! Tjohej!

Tränade power innan...Mina biceps är låsta  och skakar, måste vara bra. Men shit vad mina axlar börjar svulla..Haha! Gött mos!
Kom ner på gymet på halvdåligt humör ( läs nu INTE bitter), förlorad sömn är sådär..Massa fjantande är också sådär. Meen väl där nere efter stenhård träning och möte med "Älskling" var humöret på topp igen. Vad skulle man göra utan Patrik? :P

Blev en biodejt med Babe sen. Kollade Shrek 3, käkade MAX mat och tryckte i oss godis, en klassiker med andra ord! Sitter hemma nu och mår sjukt illa av allt skit jag har käkat :( Men en avocado slank ner vid lunchtid..väger det upp tror ni? Nope...trodde inte det heller.

Vill att Norrland ska komma ner och hälsa på! NU!

Och nu vill jag sova...sååå...ska springa in och borsta tänderna och sen krypa ner under täcket!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jävla kuksäter! Jaha då blir de påskinkning en 10:e eller? Flera barn leka bäst? Ehm...

2007-09-06 @ 08:45:54
URL: http://fantasifeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0